4.5.12

UNUT GİTSİN


Bir aşkın en büyük düşmanıysa pişmanlık…

yaşadığın o anların ardından, sana kalan pişmanlıksa eğer, aşk yenik düşmüştür…

o her şeyini bağışladığın büyük sevda ağlıyordur artık…

bir köşede tek başına yüzleşirken aslında yanlış olanlarınla, özür dilersin kendinden…

aşk için…

bir daha aşık olabilmek için…

Şimdi dolunay; bu kadar davet ederken seni yanlışa…

bunca yakmışken bütün ışıklarını…

öyle uzaktadır ki o pişmanlıklar aşka dair…

bütün özürler unutulmuş…

onca pişmanlık yaşanmamış…

Her şey aşk için…

Her şey aşka dair…

Razıysan yine aşık olmaya, o özlediğin pişmanlıklara, dön sırtını bütün yaşanmışlıklarına…

Unut gitsin…

Dolunay hala burada…

1 yorum:

Pollyannanın Kahvesi.. dedi ki...

Keşke aşk hep kalsaydı. Pişmanlığı tatmasaydım.
En beter duygudur. 'Ben bu adamı keşke sevmeseydim' düşüncesi. Can yangınıyla çıkar ortaya. Bitmiştir çoğu şey..
Keşke bitmeseydi. Ben O'nu hep sevseydim ve O hep yanımda olsaydı..