23.4.12

YENİ BİR ALDANIŞ...



Bir kırgınlıkta daha geldin işte aklıma…

Hep aynı zamanlarda benimlesin…

Seni tam unutmuşken, aklımdan çıkarmışken, başka birinin kimliğinde beliriyorsun…

O büründüğün bütün kimlikler de, en az senin gidişin kadar acı veriyor bana…

Her başka kimlikte yokluğunla yüzleşmek o kadar zor ki…

Ellerimde birkaç silik anıyla, seni canlandırıyorum, görmemek için bazı şeyleri…

Sana en çok ihtiyacım olan anlar, bir bırakış, bir aldanış öyküsü oluyor…

Belki beni ilk bırakan olduğun için…

Yine aldandım…

Yine dua ettim, yanıma gelebilmen için…

Gelip beni koruyabilmen için…

Biliyorum ki sen her aldanışımda benimlesin…

En taze kırgınlığımdayım şimdi…

Ve… yine her şeyin kocaman bir yalandan ibaret olduğu gerçeğiyle yüz yüzeyim…

Ve… seni öyle özledim ki…

23.04.12


Hiç yorum yok: