24.8.15

Nejat İşlerSevgili Nejat İşler; Uzun zamandır paylaştıklarını takip eden kadınlardan yalnızca bir tanesi olarak seni artık uyandırmak istedim. Söylediklerinin hiçbiri işe yaramıyor... Kimse seni adam yerine koymuyor... O güzel kafanı boşuna yoruyor, boşuna uğraşıyorsun. Şayet uyuşturucu kullanıp hayatın yazdıkların gibi olduğunu sanıyorsan, o kullandıklarından bize de ver. Neden mi? 30lu yaşlardayım. Dibe vurdum. Hem de aynen senin dediğin gibi ağız burun ne varsa. Hepsi senin yüzünden! Senin o büyük laflarını içselleştirmeyi beceremeyip, erkekliğine laf geldiği an, arkasına bakmadan kaçan korkaklar yarattın. Adam olmayı 3-5 sevgisizin lafından ibaret sanan, egosunun altında ezilen, "hey dostum iyi ki nejat var bütün kadınlar cepte" diyip şükretmeyi unutan sevgililer verdin bize. Biz senin ne demek istediğini çok net anlıyorduk zaten. Gerek yoktu bunlara... Dibe vurduğumda benden çok büyük küfürler yedin çünkü senin anlattığın kadını asla anlayamayacak olan bir adama ifşa ettin beni! Attığı mesajları saklayıp döner döner okurdum evet ayrılınca bütün resimleri ilk silen o oldu. Sırf para harcamasın diye sabah erken kalkacağım çıkmayalım derdim, şimdi o paraları başka kadınlar yiyor. Sırf üzülmesin diye göbeğini sevdim, ilk fitness planında biscolata erkeği olup başkasını bulmakla tehdit edildim. Ben içmeyeyim arabayı kullanırım diyince 40 yılda bir dışarı çıkıyoruz eşlik etmiyorsun diye suçlandım. Ben onun özel günlerine aylar öncesinden sürprizler hazırlarken, o benim tüm özel günlerimde ağlattı beni. Sen varsan ben herşeye varım dedim, gözü yükseklerde olan kadınlara gitti. Gel beni al diyemeyecek kadar düşündüm onu, onu taşıdığım arabayı 1 kere bile yıkatmadı. Ay dönümlerimizi hatırlattım hep, sırf biraz daha mutlu olsun, heyecanlansın diye, bir süre sonra çocuk muyuz dedi mecburiyetmiş gibi bakarken bana... Çok sevdim; çıkarsız, bütün ruhumla... Ne yaptı biliyor musun? 3-5 aptal cümleye kapılıp yok etti elindeki tek gerçeği... Yani Nejatcığım senin anlayacağın, erkekler kıymet bilmez. Senin de dilinde tüy bitti ama birşeyi bilmeni istedim; kadını anlamak için erkek değil "adam" olmak gerekir. Adam olmak için de 40 fırın ekmek yemek gerekir. Gerçekten sevebilmek kocaman bir yürek gerektirir. İlk fırtınada olay yerini terk eden, sevdiğine sırt çeviren, hayatları boyunca senin anlattığın kadınları hak etmez! O yüzden sus artık ve bahsetme bizlerden... Sevgili Nejat hep birlikte kıçımızı da yırtsak hayat senin gösterdiğin gibi değil. Şimdi yavaşça oturduğun yerden kalk. Pencereye doğru yürü. Camı aç ve derin bir nefes al. Ve lütfen silkelen artık!

1 yorum:

Engin Memiş Edebiyat Atolyesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.